söndag 25 september 2011

Lidingöloppet

Jaha, då har man genomfört Lidingöloppet igen. Denna gång satsade jag inte på någon speciell tid, jag hoppades att komma in inte sämre än 2.35-2.40. Förra året blev det 2.26, men i och med den ringa träningsmängd som jag skrapat ihop den senaste månaden är jag kanonnöjd! Tror det har blivit 5-eller 6 pass löpning sedan BAMM den 20augusti. Detta på grund av skada, skola mm... Ska kolla upp vad det är som strular och försöka få bukt på det under hösten.

En parentes kan jag tillägga. Direkt efter loppet var det raka vägen hem för att sedan gå på 40-årskalas. Tre intressanta saker :1/Jag kunde gå hyfsat även om det krävdes några steg innan jag kom igång. 2/Jag hade spetsiga skor på mig hela kvällen. 3/ Jag var på dansgolvet och hoppade lite. Allt kändes helt OK!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar