måndag 14 februari 2011

Första inlägget!

Jaha, då har turen kommit till mig när det gäller att starta en blogg.... Varför ska alla ha en blogg? Vet inte, men för min del så känner jag att jag vill skriva av mig mina tankar som rör löpning. Jag tror inte att jag kommer förändra världen i och med detta men förhoppningsvis hjälper det mig att komma vidare i min träning.
Vem är jag då?

Är en familjefar med fru och ett barn och bor söder om Stockholm. Jag springer gärna långt och länge och gärna i berg. Sista åren har det blivit en hel del maror, ultramaror och bergsorienteringslopp. Jag tränar ca 4 pass i veckan, ibland mer och allt för ofta mindre...
Min största utmaning 2011 är TEC100 den 9april. Har aldrig sprungit så långt så det kommer bli en sann utmaning. Andra lopp jag är anmäld till i år är Stockholm Marathon och BAMM.

Ge mig gärna feedback på sidan samt tipps på vad jag ska skriva om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar