onsdag 22 februari 2012

En småbarnsförälders vardag

Förra veckan belv några pass på löpband. Med en 3månaders baby hemma som är pigg och vill gå upp 0430 har jag tagit tagit barnet vid 0530-0600 och fram till att jag ska iväg vid 7-tiden så frun fått sova en timme i alla fall.
Fru och två barn åkte till skåne för att hälsa på bekanta med småbarn. De skulle komma hem på torsdag. En av anledningarna var att jag skulle få engegera mig i uppsatsen jag skriver. Hade en plan på att köra ett långpass någon kväll också.
Fick ett telefonsamtal tisdag morgon 0730. Ett av bekantas barn var magsjukt och hade spytt hela natten. Jag bokade in dem på första bästa tåg hem igen. Det verkar som att de klarat sig. Så gick det med mina planer.... Tänkte att jag skulle ta en runda idag istället. Vaknade med kli i halsen, ingen träning med andra ord. Nu på kvällskvisten börjar halsen göra ont, FAN

Råsaft(nyttigt och gott faktiskt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar