måndag 8 augusti 2011

Hammarbybacken



Bild på dagens pass.
Körde ett morgonpass i Hammarbybacken idag. Det blev 10 st vändor upp på toppen. Känner att backpassen börjar ge utdelning, går lättare och lättare att nöta upp och ner. Efter det så blev det transportlöpning till jobbet, 10km. Försökte hålla mig utanför komfortzonen så mycket som möjligt.

I och med att jag går uppför där det är som brantast kollar jag ner i marken en hel del. Upptäcker allt för ofta glasskärvor från flaskor som ligger här och var. Jag har för vana att plocka upp dem o lägga dem vid liftstolpar eller någon annan plats. Det är en hel del rådjur, harar och andra djur som håller till i och runt backen, så för dem plockar jag bort glasen. Givetvis för människorna också... Tänk om alla plockade bort minst 3 glasbitar varje gång man är i backen, då skulle det bli en trevligare plats att vara på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar