måndag 1 augusti 2011

En bra start

Den här veckan har fått en bra start. Körde två pass transportlöpning idag, på vardera 21km. Första passet på morgonen var bra på det flesta sätt, bra väder o inte så mycket trafik. Det negativa var att ena låret stumnade till och det gick ut över farten. Jag stretchade rejält innan duschen och allt kändes bra.
När jag skulle hem så hängde det dåliga vädret över mig och jag tänkte att det får bära eller brista. Börjar det regna få jag börja nynna på Gyllene Tiders slagdänga Vandrar i ett sommarregn. Som tur var så klarade jag mig ifrån regnet. Redan efter några km så kände jag av att benen hade fått sig en duvning tidigare. I och med det samt låret som spökade så slog jag av på takten. Resultatet blev att andra passet tog 3min längre. Är nöjd med det, kände inte av låret och det var ju det som var meningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar