söndag 3 april 2011

Inför lördagen

Nu är alla planer klara! Utrustningen är bortlämnad så jag slipper kånka med den på jobb som jag ska iväg på från tisdag och framåt. Är allt med? Jag hoppas det, orkar inte oroa mig nu, det som är med är det som jag skrivit upp på min utrustningslista.

Planen för uppdatering under loppet är att jag kommer uppdatera via twitter http://twitter.com/runningmats detta kommer visas på hemsidan. Kommer också göra kortare inlägg på FB om jag hinner.

Om det finns någon som är intresserad att agera pacer(farthållare) åt mig och mina vänner är det bara att höra av sig. TEC är en varvbana på 10km. Om man vill vara med ett eller flera varv är upp till dig. Från och med 20.00 eller att vi passerat 100km(vilket som kommer först) får pacers vara med. Vi kommer förhoppningsvis springa i 6-8min/km tempo, kanske långsammare om det skulle behövas. Vare sig om man är med ett eller flera är det lika välkommet! Loppet går i Täby. För intresserade, kontakta mig på enklaste sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar