måndag 25 april 2011

Veckan som var

Veckan som var bara försvann. Träningsmässigt var det ett bottennapp, endast ett Kettlebellspass blev det. Övrigt har fokus leget på jobb och att bygga altan. Mellan långfredagen och annandag påsk har jag mätit, hammrat och sågat för allt jag varit värd. Jag har aft svårt att motivera meg att sticka ut på en runda efter man jobbat hela dagen med svärfar, ätit och laggt barn. Som vanligt är det bara en fråga om prioritering....och i detta fall är valet lätt, veranda innan sommaren!
Denna vecka börjar hårdträning med hårda intervaller, backpass och mysjogg. Allt detta för Stockholm Marathon som står som nästa tävling i min planering. Där finns det givetvis ett realistiskt och ett drömmål. Det realistiska som jag förhoppningsvis borde klara är 3:15, allt under det är bara bonus! Vi får se lite närmare tävlingsdagen hur formen är, om jag kanske måste redidera detta mål. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar