måndag 25 juli 2011

Veckan som gått

Det har varit tyst på denna sida några veckor. Anledningen är att det har varit semester och en roadtrip till Skåne och Varberg har gjorts. Familjen spenderade en vecka i Varberg med klubbkompisen Mange med familj från Ladonia Fellrunners. Halvbra väder hela veckan, eller bra utflyktsväder i alla fall... Jag hann med fyra bra pass med Mange och ett eget pass. Vi körde några morgonpass med start 7.00. Det blev obanat, stenskravel och strandlöpning i en salig blandning.
När jag körde solopasset blev det asfaltsdojorna. Full fart i 7km, o då menar jag allt vad som gick! 3,5km i en riktning o sedan vända, skönt att det var motvind på tillbakavägen...
Avslutade veckan med ett bra pass i Bajernbacken, 10vändor till toppen och ner. Hade köpt nya Salomon Speedcross 2 dagen innan och testade dem. Gick upp en storlek för jag fått blånaglar av de förra i nedförslöpningen. Dessa kändes ok i affären men i backen satt de inte åt riktigt så jag fick spänna dem rejält. Det resulterade i att jag fick ont på sidorna av fötterna nedför. Ska ge dem några chanser till.

Ska från o med nu uppdatera bloggen mer frekvent, det lovar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar