söndag 4 mars 2012

Imorgon händer det!

Nu har jag fått nog av min förkylning. Onsdags tänkte jag att jag var frisk nog för att sticka ut och lufta benen. Hann inte med träning under dagen och jobbade till efter 21 på kvällen. Det var bara hem och sova och tänka på att dagen efter skulle det ske i alla fall. Tordagen kom och det blev lunch på stan och senare på eftermiddagen hjälpa en jobbarkompis. Ingen träning den dagen heller.
Helgen kom och två pass var mentalt inbokade. Genomfördes något? Nix! Tjejen fick öroninflammation natten till lördag. Det var vara att ta över markservicen inkl två barn. Idag söndag var det utflykt till Naturhistoriska museet och markservice resten av dagen.
Imorgon ska det äntligen bli av i alla fall. Det kommer vara premiär för nya asfaltsskor, samt ett vätskebälte. Undrar vad som kommer skava mest.
Imorgon kommer jag anmäla mig till Skövde 6-timmars nästa helg. Ingen träning de senaste två veckorna, men vad gör vell det? Det kommer vara ett bra långpass för min del och känna av statusen på kroppen.

1 kommentar:

  1. Alltid segt att vara sjuk, men du är i alla fall utvilad till Skövde :)

    SvaraRadera