söndag 4 mars 2012

Sponsring

Finnes: en kille som gillar den fysiska och psykiska utmaningen med löpning. Springer halvmarathon, marathon(3:14), ultramarathon(längsta 161km på 21h) och betgsorientering(BAMM, OMM, LAMM). mitt stora mål med min träning är en tävling ut över det vanliga under 2013. Beroende på vilken jag får plats i blir det antingen Spartathlon(246km) i Grekland eller Ultra-Trail Du Mont-Blanc(161km och +800 höjdmeter). Får jag ingen plats i något av loppen finns det reservlopp att köra.

Årets tävlingar som jag är anmäld till TEC100(161km), jubileumsmaraton, BAMM. Kommer även köra ett kvalificeringslopp för UTMB. Förhoppningsvis blir det London to Brighton.

Sökes: Företag som känner att de vill visa upp sitt namn och kanske även vill bli förknippade med löpning och friskvård. Som beskrivningen ovan, blir det både nationellt och internationellt. Kan profilera företaget på olika sätt, logga på denna sida, tryck på tävlingskläder mm.Finns önskan av deltagande i något speciellt lopp kan det diskuteras.

Ser fram emot ett samarbete. Lämna en kommentar så hör jag av mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar