onsdag 25 maj 2011

Sista passet

I morse genomförde jag ett lättare pass på nästan 8,5km. Det var ett pass i mystempo, för att röra på sig lite. I och med detta så är jag färdigtränad och kommmer inte köra något mer innan Stockholm Marathon. Timmarna till start minskar stadigt. Jag var i en Intersport-butik idag och där hade man en klocka som räknade ner till starten för Stockholm Marathon. har för mig att det stog 91timmar på den....hmmmm. En känsla av skräck, blandat med förtjusning spred sig i kroppen. Anledningen till att jag var i butiken var för att jag letar med ljus och lykta efter ett(eller två) vätskebälte från Nathan Sports. De hade fel modell. Modellerna jag är ute efter är Elite1 och 2Vplus, någon som vet om de säljs i Sverige? 
För övrigt så är det kolhydratladdning som gäller, två flaskor om dagen. Om det hjälper eller ej vet jag inte, vågar dock inte chansa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar