fredag 13 april 2012

17h kvar


Nu var det färdigpackat!

Det känns som om jag ska vara borta en vecka med tanke på omfattningen av utrustningen. Förhoppningsvis kommer endast en bråkdel av prylarna användas.... Ute regnar det, men solglasögonen är nerpackade i alla fall, tänk om...

Loppet går att följa på www.jogg.se. Jag kommer även att skriva på Twitter @runningmats. För de som jag är FB-kompis med kommer kanske någon uppdatering ske även där.

Mina klubbkompisar(Mange Johan och Fredrik) har anlänt till Skottska högländerna nu har jag fått rapport om. De laddar med Fish´n´Chips och Tennants inför deras lopp, Highlander Mountain Marathon. Sjölv kommer jag att ladda med grillat kött och en slurk rödvin!!!

Lycka till kollegor, vänner och bekanta som ska tävla, supporta och vara pacer imorgon.

GMY

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar