måndag 28 maj 2012

5dagar kvar

Nu är det fem dagar kvar innan starten går för Stockholm Marathon. Var ute på en mysrunda på förmiddagen idag, näst sista passet(tror jag). Jag sprang 10km utan att kontrollera farten med klockan. Tanken var att hålla en relativt hög fart som kändes bekväm och det gick vägen. Km-tiden var ca 15sekunder snabbare än min måltid för maran. Jag är redo för helgens batalj!!!

Angående maran....även om kroppen är laddad för ett nytt personligt rekord kommer det förmodligen inte gå vägen. Hur vet jag det då? Jo, jag har kommer starta i sista startgruppen, med 18999 personer framför mig. Hur mycket påverkar startgruppen? Väldigt mycket i slutgrupperna tror jag.
Jag har inte bestämt mig än vad jag kommer ha för mål med tävlingen. På onsdag ska jag ha bestämt mig och kanske delar med mig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar