söndag 20 mars 2011

Summering av veckan

Jaha, då har det blivit söndag och en summering av veckan.
Två pass har jag lyckats få ihop, båda över 20km. Jobbet har tagit en hel del tid samt att jag prioriterat familjen i helgen. Det blev en "fjäll"-semester över helgen i Romme. Två familjer åkte tillsammans. Jag fick 1.5h snowboard för mig själv, utan barn. Totalt agerade jag lift i pulkabacken ca 3h också. Det var två dagar med kanonväder och mycke folk.

Veckan som kommer (v.12) blir det hårt igen. Måndagen kommer jag börja med ett bra långpass med MarathonMia. Vi ska snacka igenom TEC100, i och med att hon ska springa med mig och Stefan. Hon sitter med erferenheten av TEC100, GAX TRANSCANIA mm.
Resten av veckan vet jag inte hur den kommer bli, förmodligen något morgonpass med Helge o  några fler längre pass. Det kanske märks att det är fokus på långpass och inget på snabbhet. Hårdhet och uthållighet är ledorden för tillfället. Vem vet, man kanske ska slänga in ett pass med 1000-ingar i veckan....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar